ZigaForm version 5.5.1

សំណួរចម្លើយដែលគេសួរញឹកញាប់ក្នុងសហគមន៍

សំណួរចម្លើយដែលគេសួរញឹកញាប់ក្នុងសហគមន៍


សេវាកម្ម

នៅ HLH Express យើងផ្តល់ទាំងការដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិ។ ការដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុករួមមានការដឹកជញ្ជូនក្នុងក្រុង ការដឹកជញ្ជូនតាមខេត្ត សេវាបន្ថែម និងការដឹកជញ្ជូនទំនិញកុងតឺន័រ។ ការដឹកជញ្ជូនអន្តរជាតិរួមមានការដឹកជញ្ជូនក្រៅប្រទេស សេវាបន្ថែម តម្លៃបន្ថែម និងសេវាកម្មជួយទិញ។

នៅពេលដែលអតិថិជនរបស់យើងមានទំនិញដែលពួកគេចង់ទិញ ពួកគេអាចបង់ប្រាក់សម្រាប់ទំនិញនោះ ហើយបានដឹកជញ្ជូនវាទៅកាន់ឃ្លាំងអន្តរជាតិមួយក្នុងចំណោមឃ្លាំងចំនួនបីរបស់យើងនៅសហរដ្ឋអាមេរិក ចិន និងប្រទេសថៃ។ នៅពេលដែលទំនិញស្ថិតនៅក្នុងឃ្លាំងក្នុងស្រុករបស់យើង យើងនឹងទាក់ទងអតិថិជនរបស់យើង មុនពេលការដឹកជញ្ជូនចុងក្រោយត្រូវបានធ្វើឡើងជាមួយនឹង COD ។

សេវាកម្មជួយទិញគឺដំណើរការយ៉ាងសាមញ្ញ។ អតិថិជនគ្រាន់តែប្រាប់យើងពីអ្វីដែលពួកគេចង់ទិញដោយចែករំលែកតំណភ្ជាប់ផលិតផលជាមួយយើង។ ផ្នែកទទួលសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើងនឹងគិតថ្លៃសរុប ហើយសុំឱ្យអតិថិជនរបស់យើងបង់ថ្លៃផលិតផល។ នៅពេលបង់ប្រាក់ យើងនឹងទិញផលិតផលនោះ ហើយដឹកជញ្ជូនវាទៅឃ្លាំងអន្តរជាតិមួយក្នុងចំណោមឃ្លាំងទាំងបីរបស់យើងនៅសហរដ្ឋអាមេរិក ចិន ឬប្រទេសថៃ។ ឃ្លាំងអន្តរជាតិរបស់យើងនឹងផ្ទេរផលិតផលទៅឃ្លាំងក្នុងស្រុករបស់យើង ដែលវានឹងត្រូវបានរៀបចំ និងកំណត់ពេលសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូន។ នៅពេលដឹកជញ្ជូន អតិថិជនរបស់យើងគ្រាន់តែត្រូវបង់ថ្លៃដឹកជញ្ជូន មុនពេលទទួលបានកញ្ចប់របស់ពួកគេ។

HLH Express ទទួលយកតែកញ្ចប់ពីសហរដ្ឋអាមេរិក ចិន និងថៃប៉ុណ្ណោះ។ យើង​មិន​ទាន់​បញ្ជូន​ចេញ​ទៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​នៅ​ឡើយ​ទេ។

អត្រាតម្លៃ

សម្រាប់កញ្ចប់ដែលដឹកជញ្ជូនពីក្រៅប្រទេស អតិថិជនមិនចាំបាច់បង់ថ្លៃដឹកជញ្ជូនទេ រហូតដល់វាត្រូវបានដឹកជញ្ជូនដល់ដៃអតិថិជនក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រសិនបើអតិថិជនមិនរស់នៅក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញ ហើយរស់នៅតាមខេត្តដែលមិនទាន់មានសាខា HLH Express នោះទេ អតិថិជននឹងត្រូវបានទាក់ទង និងស្នើសុំឱ្យបង់ថ្លៃដឹកជញ្ជូនជាមុន។ នៅពេលដែលអតិថិជនបានបង់ថ្លៃដឹកជញ្ជូនហើយ HLH Express នឹងផ្ញើកញ្ចប់ទៅខេត្តជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនផ្សេងទៀត។ សម្រាប់សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុក អតិថិជនដែលបញ្ជាទិញទំនិញត្រូវបង់ថ្លៃដឹកជញ្ជូនជាមុន។ HLH Express ផ្តល់ជំនួយជាចម្បងដល់អតិថិជនដែលទិញពី Amazon នៅសហរដ្ឋអាមេរិក Taobao នៅក្នុងប្រទេសចិន និង Lazada នៅប្រទេសថៃ។

កញ្ចប់អាចធានាបាន ប៉ុន្តែអតិថិជនត្រូវតែប្រាប់យើងជាមុនអំពីប្រភេទទំនិញ និងតម្លៃពិតប្រាកដ៏នៃទំនិញ។ ការធានារ៉ាប់រងរបស់យើងគិតថ្លៃ 5% នៃតម្លៃសរុបនៃទំនិញ ហើយតម្លៃសរុបនៃទំនិញមិនត្រូវលើសពី $2000 នោះទេ។ យើងអាចធានាបានតែកញ្ចប់ដែលមានតម្លៃ $2000 ឬក្រោមប៉ុណ្ណោះ។ ប្រសិនបើកញ្ចប់ដែលត្រូវបានធានារ៉ាប់រងដោយពួកយើង បានមកដល់ខូច ឬបាត់ យើងនឹងធ្វើការស៊ើបអង្កេត និងបញ្ជាក់ថា តើយើងមានកំហុស ឬមានបញ្ហាផ្សេងទៀត។ ប្រសិនបើ HLH Express មានកំហុសចំពោះការខូចខាត ឬការបាត់បង់ យើងនឹងផ្តល់សំណងពេញថ្លៃដល់អតិថិជន។

ប្រសិនបើកញ្ចប់របស់អតិថិជនខូច ឬបាត់បង់ ហើយវាមិនត្រូវបានធានាដោយ HLH Express នោះអតិថិជននឹងនៅតែទទួលបានសំណង។ HLH Express នឹងធ្វើការស៊ើបអង្កេត និងកំណត់ថាអ្នកណាជាអ្នកទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាត ឬការបាត់បង់។ ក្នុងករណីភាគច្រើន អតិថិជននឹងទទួលបានសំណងទៅតាមថ្លៃដឹកជញ្ជូន។ សំណង5ដង នៃថ្លៃដឹកជញ្ជូន ។

មជ្ឈមណ្ឌលបញ្ចូនទំនិញ

បច្ចុប្បន្ន យើងមានទីតាំងសេវាប្រតិបត្តិការចំនួន 4 នៅរាជធានីភ្នំពេញ។ គោលដៅរបស់យើងក្នុងឆ្នាំ 2022 គឺបើកចំណុចសេវានៅគ្រប់ 25 ខេត្តក្រុង។

សម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនអន្តរជាតិ វាត្រូវចំណាយពេល 20-30 ថ្ងៃដើម្បីដឹកជញ្ជូនពីប្រទេសចិន 2-3 ថ្ងៃដើម្បីដឹកជញ្ជូនពីប្រទេសថៃ និង 5-15 ថ្ងៃដើម្បីដឹកជញ្ជូនពីសហរដ្ឋអាមេរិក។ សូមចំណាំថានេះគឺជាការប៉ាន់ស្មានទាំងអស់ ហើយការពន្យារពេលដឹកជញ្ជូនអាចកើតឡើង។ ការប៉ាន់ស្មានទាំងនេះគឺបន្ទាប់ពីកញ្ចប់ត្រូវបានទទួលដោយឃ្លាំងអន្តរជាតិរបស់យើង។

សម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុក វាអាស្រ័យលើពេលវេលាដែលកញ្ចប់ត្រូវបានទទួល។ ប្រសិនបើកញ្ចប់របស់អតិថិជនត្រូវបានទទួលមុនម៉ោង 11 ព្រឹក វានឹងត្រូវដឹកជញ្ជូននៅថ្ងៃដដែលនៅពេលរសៀល។ ប្រសិនបើកញ្ចប់របស់អតិថិជនត្រូវបានទទួលនៅពេលរសៀល និងមុនម៉ោង 4:30 រសៀល វាអាចត្រូវបានដឹកជញ្ជូននៅថ្ងៃដដែលនៅពេលល្ងាច ឬព្រឹកបន្ទាប់។

ព័ត៌មាន

នេះគឺជាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់យើង៖ តំណភ្ជាប់ទៅកាន់ Facebook, Instagram, Telegram, and LinkedIn

សម្រាប់សេវាអតិថិជន សូមទំនាក់ទំនងតាមលេខទូរស័ព្ទខាងក្រោមសម្រាប់ការសាកសួរ៖ 087 962 962, 017 962 962, និង 068 962 962។

ប្រាកដ៏ណាស់, យើង​មាន! សម្រាប់បទពិសោធន៍គ្មានពីរ, សូមទាញយកកម្មវិធីរបស់យើងដែលមានសម្រាប់ទាំងប្រពន្ធប្រតិបត្តិការ iOS និង Android ។

ប្រសិនបើអតិថិជនមិនប្រាកដ និងសង្ស័យថាទំនិញរបស់ពួកគេត្រូវបានចាត់ទុកថាមានគ្រោះថ្នាក់ ឬពិបាកដោះស្រាយ សូមទាក់ទងផ្នែកសេវាអតិថិជន HLH Express ជាមុនសម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម ឬការបញ្ជាក់។

សូមទាក់ទងផ្នែកសេវាអតិថិជនរបស់យើងភ្លាមៗ ដើម្បីជូនដំណឹងដល់យើងអំពីសំណើរបស់អ្នកក្នុងការផ្លាស់ប្តូរអាសយដ្ឋានដឹកជញ្ជូន។ ក្នុងករណីភាគច្រើន ប្រសិនបើអតិថិជនទាក់ទងក្នុងរយៈពេលមួយថ្ងៃ ឬពីរថ្ងៃ ក្រុមប្រតិបត្តិការនឹងនៅតែអាចផ្លាស់ប្តូរអាសយដ្ឋានដឹកជញ្ជូនបាន។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រសិនបើអតិថិជនទាក់ទងមក HLH Express យឺតជាងរយៈពេលនោះ វានឹងពិបាកក្នុងការផ្លាស់ប្តូរអាសយដ្ឋានដឹកជញ្ជូន ព្រោះវាអាចនឹងត្រូវបានបញ្ជូន ឬទទួលដោយអ្នកទទួលរួចហើយ។